Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

Tai, kas neišvengiama

Kai prarandi mylimus ir artimus žmones. Tuos žmones kurie tikrai buvo mylimi. Kurie Tau teikė begalinę meilę. Kai juos prarandi ne dėl to, kad jie išėjo savo noru, arba jog susirado kažką geriau kaip šiais laikais dažnai būna. Aš kalbu, apie tą išėjimą kai išeina ne savo noru o kai pasiglemžia mirtis arba negailestinga liga. Čia aš kalbu, ne apie nelaiminga meilę, o apie pačius artimiausius mūsų. Tie, kurie mumyse reiškė labai daug nuo mažų dienų. Kas įvyksta mūsų gyvenime tuomet?  Tuomet, gaunam pati didžiausią skausmą, mes nesuprantame už ką būtent mums taip? Mes klausiame, kodėl juos atėmė iš mūsų? Tokiais atvejais, mums skauda labiausiai, mes graužiame save, kad galbūt neaplankėme paskutinį kart, nors tam turėjome puikia progą, arba kad galbūt nepasidomėjome laiku. Bet, mes tuomet net minties neturėjome, kad jie mus paliks, mes buvom įsitikinę, kad dar ne laikas. Iki tol, kol ateina žinią ir mums aiškiai pasakoma to žmogaus netekome, gyvybė išblėso. Kas vyksta tuo metu mumyse, koks sprogimas viduje įvyksta, neįmanoma paaiškinti, bet tą jausmą esame išgyvenęs kiekvienas kuris praradome artimą žmogų. Save guodžiame, kad taip turėjo įvykti, kad galbūt dabar jiems ten geriau, ar kad galu gale niekas negyvena amžinai.Bet vistiek, širdyje suvokiame, kad netuo laiku jie mus paliko, kad dar galėjo būti su mumis. Bet mirtis neklausia.  Mumyse, meilė jiems niekad neišblės. Taip jau yra, kad žmogaus širdis didelė, ir tų žmonių iš mūsų širdies neįmanoma pašalint. Taip, mes niekam nesakom kaip dažnai apie juos galvojam. Bet galvojam dažnai, bent jau aš visad prisimenu juos. Tie žmonės, dalelė mūsų, mes su jais daug patyrėme, daug išgyvenome. Tie žmonės, velniškai mus mylėjo, kaip ir mes juos. Mirtis, toks dalykas, kad ji neatsižvelgia kiek mums metų kai atima brangiausius žmones. Aš iki šiol, nesuprantu kodėl mano brangiausius žmones Dievas pradėjo atiminėt tuomet kai dar buvau mažutė. Bet šiuos praradimus, prisimenu lyg tai būtų nutikę vakar, tai didžiausi smūgiai mano gyvenime, kuriuos privalėjau išgyventi, kad ir kokia mažytė buvau. Pripažinsiu, pirmą smūgį išgyvenus, vėliau sulaukus kitų smūgiu būna lengviau, nes žinai tą skausmą, sugebi šiek tiek lengviau atsilaikyt. Kai po daug metu, išgirdau, kad prieš pat mirtį turėjau būti su brangiausiu žmogumi, bet nespėjau nes būtent tą diena kuria turėjau važiuot mirtis pasiglemžė jį. Kai po daugelio metu sužinojau,kad tą lemtinga dieną aš buvau laukiama, iš dalies nudžiugau, nes žinau kad mylima buvau ir labai laukta, tuo pačiu nuliūdau, nes aplankyt nebesuspėjau. Išgirdus, ir prisiminus visas ilgesys sugrįžta. Tų žmonių mes visad begalo ilgėsimės. Taip, mums sunku, kai jie dingsta ir mes jiems nebegalime paskambinti, pamatyti jų šypsenos. Širdyse, jie su mumis visada. Iš atminties bėgant metams, vaizdas išblėsta, bet ne iki galo, nes tie žmonės mus aplanko sapnuose. Taip pat, Dievas tų žmonių tuštumą užpildo kitais žmonėmis, su jais mes pajaučiame vėl pilnatvę, laimės jausmą. Tie žmonės, ateina vietoj tų kurie išeina. Tik visame šitame, minusas tas, kad tie kurie išeina nesavo noru, mes jų pamiršti niekada negalėsime. Dažniausiai, atsistoję prie kapo, mes netikime, kad jie jau mirę, kad jų nebėra su mumis, nes jie visad liks su mumi
s, kaip prisiminimai niekur nedingsta, taip tie žmonės. Juos praradę, prarandame dalelę savęs. Tuo, pačiu su visais šiais praradimais turime suvokti, kad tokie dalykai gyvenime neišvengiami. Nesvarbu, kad to nenorime. 
Šis įrašas, kitoks nei kiti.  Nežinau, ar jums patiks. Bet tikiuosi, kad patiks. Dėkoju, visiems kurie vis dar skaito mano įrašus. Aš kaip visad laukiu jūsų nuomonės. Iki, kito karto, myliu ir bučiuoju!

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

MAN REIKIA TAVĘS DAUGIAU NEI VAKAR, MAŽIAU NEI RYTOJ

Man reikia tavęs daugiau nei vakar, mažiau nei rytoj. Man reikia tavęs, taip kaip niekada nieko nereikėjo. Kai pirma kart Tave pamačiau, mane persmelkė baimė. Persmelkė taip, kaip niekada nebuvo persmelkus, nes būtent tuo metu pajaučiau, kad Tu mano gyvenime gali beprotiškai daug reikšt, kad ir kaip kvailai skambėtų, pamačius tave pajaučiau kažką, kažką ko su kitais niekad nebuvau pajautus. Jau tada žinojau, kad įsileidus Tave arba tapsiu pati laimingiausia, arba velniškai nudegsiu. Baimė nudegt buvo didesnė, bet negalėjau savęs sustabdyt, žaidimas su ugnimi visad žavi. Kiekvieną akimirką būnant su Tavim jaučiau kaip įsimyliu, nors niekad nuoširdžiai netikėjau meilę, ir visiškai nenorėjau jos patirt.Tačiau niekas mano norų nepasiklausė. Supratau kad įsipainiojau. Kiekviena akimirka, jaučiau vis labiau pamilstanti Tavo nuostabia šypsena. Man, nereikėjo kalbų, man užteko jausti Tave šalia savęs. Ir to man reikėjo vis labiau ir labiau. Kiekvieną akimirką prie Tavęs priprasdavau vis daug

Pirmi kartai

 Mes visą gyvenimą prisiminsime pirmą bučinį darželyje,pirmą simpatijos šyptelėjimą, pirma mylimo žmogaus žinutę "LABAS". Pirmi maži dalykai, pirmi kartai mums palieka didžiausius randus. Mes niekada to nepamiršim. Niekada nepamiršim pirmo išsiskyrimo, dėl kurio tiek naktų praverkėm. Šie pirmi kartai visada liks mumyse. Gyvenimas, po jų tęsiasi, kad ir kaip mes norėtume likti ten,jis tęsiasi, ir  mes gyvename toliau, augam vidumi, daug išmokstame,mūsų gyvenime atsiranda kiti žmonės, viskas toliau tęsiasi. Bet pirmų kartų nebebūna. Pirmi kartai jau būna išgyventi.Ir randai... Randai, kurie kėlė tiek daug skausmo mums, tie patys randai kurie atrodė niekada neužgis, staiga užgyja, bet nepasimiršta. Kai prie garuojančios kavos mes gauname klausimą o Tu atsimeni tą pirmą kartą kai įsimylėjai? Mumyse viskas pabunda, širdis suvirpa, mes nusišypsome, ir pro akis prabėga pirmi apkabinimai, pirmi bučiniai. Viskas, kas vyko pirmus kartus, kas atrodė tyra ir nekalta. Po pirmų kartų, pir

Gyvenimo paradoksai

                                                      Mano gyvenimas, susideda būtent iš paradoksų. Paradoksus susikuriam mes patys, keista? Nei kiek. Juk paradoksas, yra iš pirmo žvilgsnio lengvai suprantamas ir teisingas dalykas, kuris vėliau tampa įvairių išvedžiojimų, ir prieštaravimų priežastimi. Paprastas, ir man labiausiai patinkantis pavyzdys; žmogus visa savo gyvenimą mylėjo lelijas,tai buvo mėgstamiausia gėlė. Staiga susirgo, ir mirė. Ir būtent dėl tos ligos, prie mirusiojo karsto negalėjo būti lelijų. Nors visi žmonės, kurie ėjo paskutinį karta pagerbti jo, nešė lelijas, jos artimųjų buvo išnešamos į kitą patalpa. Taip, šis pavyzdys iš mano trumpo gyvenimo. Pavyzdžiams, galiu prisiminti daug paradoksų, kurie vyko ištiesų, bet to nereikia. Paradoksas, dažnai būna net juokingas, mes visa gyvenimą kažko tikimės, bet bijom žengti žingsnį į priekį norint to pasiekti. Po daugelio metų gauname tai, ko norėjome tačiau tai mums nebeaktualu, nebereikalinga. Paradoksai, dažniausiai