Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

PASITINKU VASARA ❤


Pasitinku vasara,taip kaip niekada neleidau sau jos pasitikt. Su nerūpestingai vėjo suveltais plaukais, su vėjavaikiška šypsena, pasiruošus naujam gyvenimo tarpsniui, ir svarbiausia be nereikalingų žmonių. Visad savo gyvenime saugojau tuos kurie man kažką reiškė nepaisant to, kad aš jiems visai nereikalinga, visad aukojausi, ir buvau pasiruošus atiduot daug ką, kad tik jie liktų šalia manęs. Ir nesvarbu, kiek kartų jie man suvarinėjo peilius į nugara aš jais tikėjau, ir dariau didžiausią klaidą, kokia tik galėjau daryt. Bet, kai kada, nepaisant mano nenoro, nukrisdavo  rožiniai barbės akiniai, pagal kuriuos viskas būna gražu, tarsi iš pasakos, ir atsiveria tikrasis pasaulis, kuris sukrečia. Bet, po sukrėtimo, ateina netikėtas nušvitimas, kad tie žmonės visai neverti manęs. Taip, bėgant laikui, mokantis iš klaidų, išmokau vertint ir mylėt tik tuos, kurie myli mane. Bet, net ir šiems, metu begales išbandymų, kad tikrai pamatyčiau ir įsitikinčiau ar jie verti manęs. Taip, išmokau saugot, ir vertint save. Mylėt save. Nes, norint kad kiti Tave mylėtų ir vertintų turi mylėt visų pirma pats save. Turi išmokt, vertint save, neleist žaist su jausmais. Visi mano duodami išbandymai artimiems žmonėms, vien dėl to, kad būčiau įsitikinus, kad negausiu peilio į nugara kaip dažniausiai būna. Nebebijau palikti to, kas man nebereikalinga. Išmokau džiaugtis mažais dalykais, vertint tai ką turiu šiuo metu, negalvodama kas bus rytoj ar poryt. Svarbiausia dabar turiu tai, kuo esu įsitikinus šimtu procentu ir daugiau man nieko nebereikia. Taip, galbūt aš rytoj prarasiu visa tai, bet visados žinosiu kad turėjau tai ir tikrai džiaugiausi. Išmokau šypsotis tikra  šypsena, nes tik tokia ji gražiausia. Tik tokia myli ja Tu. Saugau savo vaikiškumą, kuris leidžia man elgtis taip kaip noriu šiuo metu, spontaniškai, ir nesvarbu, kad aplinkiniai sakys, nebe laikas taip elgtis. Man nesvarbu kiek man bebūtų metų, jei aš norėsiu čia ir dabar šokt, dainuot ar verkt, patikėk aš tai darysiu. Neužgniaužiu savo jausmų, rodysiu juos jei tik to norėsiu. Elgiausi, ir elgsiuosi taip kaip norėsiu pati, nesvarbu kad galbūt tai nėra geriausias elgesys. Nemoku mokytis iš kitų klaidų, man reikia pereit pačiai, ir tikrai žinot kaip tai degina. 
Pasitinku vasara išlaisvinus savo meniška ir vaikiška sielą. Apnuoginu tikrąją save, ir paleidžiu į pasaulį vėjavaikišką šypsena. Dabar, aš tvirtai tikiu tuo ką turiu, labai myliu ir vertinu tuos kurie su manim. Žengiu naujus žingsnius mylėdama save, ir šypsodamasi taip kaip niekados sau neleidau. Man nebesvarbu kas įvyko prieš tai, aš žinau ką patyriau, žinau ką tai reiškia man, ir visados prisiminsiu, bet atgal sau grįžt nebeleisiu. Myliu, ir mylėsiu tai ką turiu šią akimirką, nes tik tai paverčia mane laiminga. 
Ačiū tiems, kas vis dar skaito, kas palaiko ir vertina tai ką darau. Labai vertinu jūs, ir laikau arti savosios širdies. Myliu, apkabinu ir bučiuoju. Iki sekančių kartų! ❤❤❤

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

MAN REIKIA TAVĘS DAUGIAU NEI VAKAR, MAŽIAU NEI RYTOJ

Man reikia tavęs daugiau nei vakar, mažiau nei rytoj. Man reikia tavęs, taip kaip niekada nieko nereikėjo. Kai pirma kart Tave pamačiau, mane persmelkė baimė. Persmelkė taip, kaip niekada nebuvo persmelkus, nes būtent tuo metu pajaučiau, kad Tu mano gyvenime gali beprotiškai daug reikšt, kad ir kaip kvailai skambėtų, pamačius tave pajaučiau kažką, kažką ko su kitais niekad nebuvau pajautus. Jau tada žinojau, kad įsileidus Tave arba tapsiu pati laimingiausia, arba velniškai nudegsiu. Baimė nudegt buvo didesnė, bet negalėjau savęs sustabdyt, žaidimas su ugnimi visad žavi. Kiekvieną akimirką būnant su Tavim jaučiau kaip įsimyliu, nors niekad nuoširdžiai netikėjau meilę, ir visiškai nenorėjau jos patirt.Tačiau niekas mano norų nepasiklausė. Supratau kad įsipainiojau. Kiekviena akimirka, jaučiau vis labiau pamilstanti Tavo nuostabia šypsena. Man, nereikėjo kalbų, man užteko jausti Tave šalia savęs. Ir to man reikėjo vis labiau ir labiau. Kiekvieną akimirką prie Tavęs priprasdavau vis daug

Pirmi kartai

 Mes visą gyvenimą prisiminsime pirmą bučinį darželyje,pirmą simpatijos šyptelėjimą, pirma mylimo žmogaus žinutę "LABAS". Pirmi maži dalykai, pirmi kartai mums palieka didžiausius randus. Mes niekada to nepamiršim. Niekada nepamiršim pirmo išsiskyrimo, dėl kurio tiek naktų praverkėm. Šie pirmi kartai visada liks mumyse. Gyvenimas, po jų tęsiasi, kad ir kaip mes norėtume likti ten,jis tęsiasi, ir  mes gyvename toliau, augam vidumi, daug išmokstame,mūsų gyvenime atsiranda kiti žmonės, viskas toliau tęsiasi. Bet pirmų kartų nebebūna. Pirmi kartai jau būna išgyventi.Ir randai... Randai, kurie kėlė tiek daug skausmo mums, tie patys randai kurie atrodė niekada neužgis, staiga užgyja, bet nepasimiršta. Kai prie garuojančios kavos mes gauname klausimą o Tu atsimeni tą pirmą kartą kai įsimylėjai? Mumyse viskas pabunda, širdis suvirpa, mes nusišypsome, ir pro akis prabėga pirmi apkabinimai, pirmi bučiniai. Viskas, kas vyko pirmus kartus, kas atrodė tyra ir nekalta. Po pirmų kartų, pir

Gyvenimo paradoksai

                                                      Mano gyvenimas, susideda būtent iš paradoksų. Paradoksus susikuriam mes patys, keista? Nei kiek. Juk paradoksas, yra iš pirmo žvilgsnio lengvai suprantamas ir teisingas dalykas, kuris vėliau tampa įvairių išvedžiojimų, ir prieštaravimų priežastimi. Paprastas, ir man labiausiai patinkantis pavyzdys; žmogus visa savo gyvenimą mylėjo lelijas,tai buvo mėgstamiausia gėlė. Staiga susirgo, ir mirė. Ir būtent dėl tos ligos, prie mirusiojo karsto negalėjo būti lelijų. Nors visi žmonės, kurie ėjo paskutinį karta pagerbti jo, nešė lelijas, jos artimųjų buvo išnešamos į kitą patalpa. Taip, šis pavyzdys iš mano trumpo gyvenimo. Pavyzdžiams, galiu prisiminti daug paradoksų, kurie vyko ištiesų, bet to nereikia. Paradoksas, dažnai būna net juokingas, mes visa gyvenimą kažko tikimės, bet bijom žengti žingsnį į priekį norint to pasiekti. Po daugelio metų gauname tai, ko norėjome tačiau tai mums nebeaktualu, nebereikalinga. Paradoksai, dažniausiai