Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

MEILĖ

Meilė. Išgirdus šį žodį, galvoje atsiranda daug minčių. Kai kam tai banalu, kai kas iš kart pagalvoja apie mylimus žmonės, o kiti numoja ranka ir pasako "netikiu". Kiekvienam iš mūsų savaip. Bet, kad ir ką besakytumėm meilė mūsų gyvenime duoda daug. Labai daug. 
Visų pirma, meilė  neateina tuomet kai mes to užsigeidžiam.? Nebus taip, kad kiekvienam atsiradusiam mūsų gyvenime prisipažinsime meilėje. Meilė, ateina nelauktai,kai mažiausiai to tikimės, į mūsų gyvenimą meilę atneša tie žmonės apie kuriuos mes ne nebūtume pagalvoję.  Atėjus meilei, gyvenimas pasikeičia. Kas nutinka tada? Tada mes sušvytim. Mes, net patys to nesuprasdami prisirišam prie to žmogaus, pradedam jaudintis dėl jo, rūpintis, vis dažniau apie jį galvoti, galu gale mes nei sekundei nenorim su juo skirtis. Gražiausia būna tuomet, kai vietoj aš, Tu pradedi sakyt "MES''. Meilės dėka, mes išmokstame džiaugtis mažais dalykais, mums nereikia kažko daug, brangių dovanų ar dar kažko. Labiausiai mums pradeda reikėti to žmogaus, mes tenorime laikyti mylimo žmogaus ranka ir prie jo prisiglaust. Banaliai skamba? Visai ne. Nes, kiekvienas anksčiau ar vėliau tą pajaučia ir jaučiasi tarsi ant sparnų. Kai įsimyli, net nesusimąstai kaip tai nutiko, nes tai ir nedomina. Svarbiausia, kad nutiko ir mes turime šalia tą žmogų. Meile, lengva sumaišyt su simpatija. Bet, kai jaučiama simpatija, mums to žmogaus nelabai ir reikia. Taip, gera su juo susitikus bet mes laisvai galime būti be jo. Nėra, tai nėra. O meilėje taip nebūna. Meilėj, mums to žmogaus reikia beprotiškai. Galu, gale jei nori įsitikint ar tikrai myli tą žmogų užduok sau paprasta klausimą. "ar matau jį šalia savęs po 5 ar 10 metų" jei atsakymas teigiamas, pirmyn. Nepaleisk to žmogaus.  Labai gaila, kad šiais laikais žodį "myliu" labai laisvai dalina į kairę, į dešinę. Nedalinkim jo taip drąsiai, vos tik pajautus simpatija tam žmogui.  Bet, tuo pačiu nebijokim ir sakyt myliu, jei jaučiame kad tas žmogus yra Tavo žmogus. Nesakykim, kad neįmanoma to pajaust, tai labai lengva pajaust. Nebūkim įsitikinę, kad meilė palauks, galima rodyt savo principus ir panašiai. Kartais, meilė kurios nesaugai, dingsta. Meilėje reikia ir dėmesio, ir laiko. Tik rodant jausmus, nepamirštant priminti tam žmogui kaip jį mylime ji pasilieka. Meilė neatšąla, patys žmonės pamiršta ją gaivinti. Parodykim dažiau savo jausmus, ir jį niekur niekada nedings. Nebijokim, priminti kaip mylim tą žmogų. Jei myli sakyk. Ir jokiais būdais, nepaleiskim to žmogaus tikėdami, kad jei tikrai myli sugrįš. Nebus taip, jei jauti kad Tavo žmogus, pradėk draugystę rimta su juo, nebijok įsipareigot, Negalvokim, kad tikroje meilėje nebūna pykčiu, visko būna. Bet, tai reikia išgyvent, eiti per kalbėjimą, nebijoti kalbėtis ir viską išsiaiškinti. Tik taip, būsim laimingi. Tik taip, žinosime ko nori abu. Juk, meilėje reikia atsižvelgt į abu. Palikt, visada galima, sugrįžt deja ne. Atėjus meilei, reikia išmokt prisitaikyt, rasti kompromisus, kai kada ir nusileist. Juk Tu jau  nebe vienas būni, o šalia turi žmogų kurį myli. 
Drąsiai, galiu sakyt kad atėjus laikui, meilę patikim visi. Nesvarbu, kad sakei netiki ją. Kai jį užklumpa, net nepastebi kaip mintyse ištari jog myli tą žmogų. Nesakyk, kad netiki ją, gyvenimas privers patikėt. Juk, net tie kurie netiki, pamatę gatvę laimingą pora pamąstome sau, kaip gera būtų jei ir mes tai turėtume. Bet, žinokime ir tai, kad norint jog mus kažkas mylėtų mes irgi turime mylėti.
Dabar, pat pasakykim, priminkim mylimiems žmonėms kaip juos mylime. Jie nuo to, tik apsidžiaugs ir atsakys tuo pačiu.
 MYLĖKIT IR BŪKIT MYLIMI.  
Ačiū visiems, kas skaito.! Iki, kito karto. Bučkis! 💕💋😘

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Gyvenimo paradoksai

                                                      Mano gyvenimas, susideda būtent iš paradoksų. Paradoksus susikuriam mes patys, keista? Nei kiek. Juk paradoksas, yra iš pirmo žvilgsnio lengvai suprantamas ir teisingas dalykas, kuris vėliau tampa įvairių išvedžiojimų, ir prieštaravimų priežastimi. Paprastas, ir man labiausiai patinkantis pavyzdys; žmogus visa savo gyvenimą mylėjo lelijas,tai buvo mėgstamiausia gėlė. Staiga susirgo, ir mirė. Ir būtent dėl tos ligos, prie mirusiojo karsto negalėjo būti lelijų. Nors visi žmonės, kurie ėjo paskutinį karta pagerbti jo, nešė lelijas, jos artimųjų buvo išnešamos į kitą patalpa. Taip, šis pavyzdys iš mano trumpo gyvenimo. Pavyzdžiams, galiu prisiminti daug paradoksų, kurie vyko ištiesų, bet to nereikia. Paradoksas, dažnai būna net juokingas, mes visa gyvenimą kažko tikimės, bet bijom žengti žingsnį į priekį norint to pasiekti. Po daugelio metų gauname tai, ko norėjome tačiau tai mums nebeaktualu, nebereikalinga. Paradoksai, dažniausiai

MYLĖK MANE

Mylėk mane, visa nuo mano netobulos šypsenos iki sunkiausio charakterio, kurį sutramdyt beproto sunku. Nejaugi daug prašau? Tik, mylėt tokia kokia esu. Mylėk, mano trūkumus, mano staigią jausmų kaitą. Mano kaprizus, mano vaikiškumą, kurio aš niekad neatsisakysiu, mano netobula dainavimą ar kvailystes kurios atrodo visai nebūdingos man. Pamilk mane tokia kokia esu. Priprask, prie mano vaikiškų ar kvailų norų. Juk, taip gera elgtis taip kaip nori tuo metu. Velniškai gera, kai tik užsinori šokt pagal muzika, vasara eit per lietų nebijant sušlapti, ar vaikščioti basomis per rasos nuklota žolę,  sėdėt naktį po žvaigždėtu dangumi ir kurti svajones ar tiesiog sėdėt ir nieko neveikti. Tik leisdama sau elgtis laisvai, išlaisvindama savo vidinį velniuką aš šypsosiuosi tikra šypseną. Nestabdyk manęs tokiuose dalykuose, o eik su manim per juos. Tik taip, pajausi kokia aš išties.  Neliepk man atsisakyt  kažko dėl tavęs, taip, aš nesijausiu laiminga. Nevaržyk manęs, nekenčiu kai mane varžo. Taip,

PRIMINK

Kai, daug, daug kartų nudegi, lieka nebedrąsu atsiverti. Nebedrąsu atverti savo jausmus, pasakyti ką mums žmogus reiškia iš tiesų. O sulaukus tokio klausimo, dažniausiai išsisukam kaip įmanydami, kad tik tiesos nepasakyt, juk atrodo, ai, ką čia sakyt, tik atsiversi, ir vėl liksi vienas. Mes, velniškai bijom parodyt savo minusus, parodyt kokie esam išties, jaučiamės taip, tarsi kiti neturi minusų. Bijom priimt naujus žmones į savo gyvenimą, nes žinom ką reiškia likt vienam, ir kaip tai skaudu. Bet, kad ir kaip bijotumėm, kad ir kaip neprisileistumėm, į mūsų gyvenimą vis vien įžengia žmonės, kurie nepastebėtinai greit tampa svarbiais, kurie priima mus tokius, kokie esam, su visais kaprizais, užsispyrimais, ir minusais. Jie, mūsų nesmerkia, jie prisitaiko prie mūsų. Su tokiais žmonėm pasijaučiam tvirtai, su jais nebekyla mintys, o kas bus jei apgaus? Šie žmonės į mūsų gyvenimą įneša pilnatvę. Tik, gaila, kad prie to gero jausmo, mes labai greit priprantam, ir pamirštam, šiems žmonėms atsi