Praleisti ir pereiti prie pagrindinio turinio

bemiegės naktys

Kiek, kainuoja bemiegės naktys? Tos naktys, kai mus iš vidaus kažkas žudo. Kai mes patys save žudom iš vidaus?  Kai mes, tik egzistuojam? Kai mes suvokiame, kad nebeturim išeičių, kad nebematom kur eiti, kai galu gale, mes nebenorim judėti į priekį. Nebeturim jėgų, noro. Kas dedasi mumyse, paaiškinti neįmanoma. Mumyse, vyksta vidinė kova, viena mūsų dalis nori, judėti į priekį nesvarbu kokiu būdu, o kita lieka praeityje ir nenori iš ten niekur trauktis, nebeturi jėgų. Kaip sunku, atrasti savyje motyvacijos judėti toliau. Tokiais, momentais geriausia draugę tampa vienatvė. Mes nebesirenkam draugų, patys to nenorint atstumiam juos. 100 procentų  užsidarome savyje. Rečiau šypsomės, arba nebesišypsom visai. Mažai kalbam arba nebekalbam visai. Nieko neveikiam, nieko nenorim. Tiesiog, būnam su savim ir savo mintimis. Mažai miegam. Jaučiamės pavargę nuo visko. Taip įvyksta, po kažkokių lūžių mūsų gyvenime. Žinoma, po tų blogųjų lūžių. Sunkiausia, kad tais momentais mes liekam nesuprasti, tai momentais mums patiems atrodo kad mūsų nieks nesupranta, toks jausmas, kad visi linki tik blogo, būtent dėl to ir renkamės vienatvę. Draugams, šeimai tai ką mes išgyvenam atrodo visiškai kitaip, jie nesupranta dėl ko mes taip elgiamės, kai kurie išvis nusisuka, nes pavargsta matant mus tokius arba tiesiog nutrūksta bendravimas dėl mūsų užsidarymo. Iš kitos pusės, ir mes viduj pradedam pykt, juk atrodo, negi taip sunku mus palaikyti? Tiesiog, pasistengti suprasti? Taip, sunku. Kai tas žmogus neišgyvenęs tokios situacijos, jam atrodo viskas žymiai lengviau nei yra išties. Juk ir mes nevisad suprantam kai jiems to reikia. Iš kitos pusės, nebūkim savanaudžiais, nenorėkim visų savo problemų užkraut jiems ant pečių. Na, tai kas kad jie visad su mumis ir kad jie teigia, kad visada padės ir išklausys. Taip, jiems rūpi ir tie tikrieji mūsų žmonės bus visad su mumis. Bet mūsų bėdos, ir yra mūsų bėdos. Visus lūžius, turime išgyvent patys. Sprendimai, juos turime priimti patys. Kaip tokiu atveju priimti sprendimą? Reikia dirbt su savimi.Tik pradėjus analizuot save, pamatysi ko norim. Po truputi atrasim motyvacijos. Atsiras noras ir judėti į priekį. Nesakau, kad bus lengva viską daryti. Žiūrėkim, kas svarbiausia ir geriausia mums patiems. Ne kitiem o mums. Nebijokim, kažko prarasti. Visiems neįtiksi, galu gale ir nenorėk to. Jei gyvensi norit įtikt kitiems, niekad nebūsi laimingas.  Prisimink ir tai, kad gyvenimas, ir susideda iš praradimu. Kažką prarandam, bet su tuo praradimu ateina ir naujas atradimas. Galbūt, po mūsų sprendimu kai kurios duris užsidarys. Bet joms užsidarius atsidarys kitos. Šių pasimetimų dėka, mes susiprantame savyje, atrandame savyje kažko naujo. Tik giliame nuosmukyje susivokiame, kas išties mums svarbu, kas su mumis bus net tada, kai mes nieko nenorime. Juk, tie kuriems mes svarbūs mūsų nepaliks net tada kai mes sakysime palikt mus vienus. Nevisi turi tokius žmonės šalia savęs, dauguma nusisuks pasirinkus vienatvę, tačiau tikrieji liks. Vertinkime juos. 
Tie, sunkieji momentai visad praeis. Juk, kaip danguje po lietaus atsiranda saulė, taip ir gyvenime. Svarbiausia, nebijot priimti sprendimus. Kartais ir užsidaryt savyje yra gerai jei mes jaučiam, kad mums to reikia. Nepabijokim dirbti su savimi. Tik, analizuojant save rasim išeitis kurios bus geriausios mums.Nesvarbu, kad bemiegėmis naktimis atrodo viskas baigta. Neviskas baigta. Viena pabaiga, turi naują pradžia. Galbūt sunkią bet turi. Tai ir yra svarbiausia gyvenime, svarbiausia atsitiesti po lūžių. Tik lūžiai, mus užgrūdina ir priverčia judėti į priekį. 
Aš ir vėl dėkoju tiems, kas skaito. Tikiuosi jums patiko. Kaip visad, labai laukiu jūsų nuomonių, reakcijų. Ačiū labai! Bučkis. 

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Gyvenimo paradoksai

                                                      Mano gyvenimas, susideda būtent iš paradoksų. Paradoksus susikuriam mes patys, keista? Nei kiek. Juk paradoksas, yra iš pirmo žvilgsnio lengvai suprantamas ir teisingas dalykas, kuris vėliau tampa įvairių išvedžiojimų, ir prieštaravimų priežastimi. Paprastas, ir man labiausiai patinkantis pavyzdys; žmogus visa savo gyvenimą mylėjo lelijas,tai buvo mėgstamiausia gėlė. Staiga susirgo, ir mirė. Ir būtent dėl tos ligos, prie mirusiojo karsto negalėjo būti lelijų. Nors visi žmonės, kurie ėjo paskutinį karta pagerbti jo, nešė lelijas, jos artimųjų buvo išnešamos į kitą patalpa. Taip, šis pavyzdys iš mano trumpo gyvenimo. Pavyzdžiams, galiu prisiminti daug paradoksų, kurie vyko ištiesų, bet to nereikia. Paradoksas, dažnai būna net juokingas, mes visa gyvenimą kažko tikimės, bet bijom žengti žingsnį į priekį norint to pasiekti. Po daugelio metų gauname tai, ko norėjome tačiau tai mums nebeaktualu, nebereikalinga. Paradoksai, dažniausiai

MYLĖK MANE

Mylėk mane, visa nuo mano netobulos šypsenos iki sunkiausio charakterio, kurį sutramdyt beproto sunku. Nejaugi daug prašau? Tik, mylėt tokia kokia esu. Mylėk, mano trūkumus, mano staigią jausmų kaitą. Mano kaprizus, mano vaikiškumą, kurio aš niekad neatsisakysiu, mano netobula dainavimą ar kvailystes kurios atrodo visai nebūdingos man. Pamilk mane tokia kokia esu. Priprask, prie mano vaikiškų ar kvailų norų. Juk, taip gera elgtis taip kaip nori tuo metu. Velniškai gera, kai tik užsinori šokt pagal muzika, vasara eit per lietų nebijant sušlapti, ar vaikščioti basomis per rasos nuklota žolę,  sėdėt naktį po žvaigždėtu dangumi ir kurti svajones ar tiesiog sėdėt ir nieko neveikti. Tik leisdama sau elgtis laisvai, išlaisvindama savo vidinį velniuką aš šypsosiuosi tikra šypseną. Nestabdyk manęs tokiuose dalykuose, o eik su manim per juos. Tik taip, pajausi kokia aš išties.  Neliepk man atsisakyt  kažko dėl tavęs, taip, aš nesijausiu laiminga. Nevaržyk manęs, nekenčiu kai mane varžo. Taip,

PRIMINK

Kai, daug, daug kartų nudegi, lieka nebedrąsu atsiverti. Nebedrąsu atverti savo jausmus, pasakyti ką mums žmogus reiškia iš tiesų. O sulaukus tokio klausimo, dažniausiai išsisukam kaip įmanydami, kad tik tiesos nepasakyt, juk atrodo, ai, ką čia sakyt, tik atsiversi, ir vėl liksi vienas. Mes, velniškai bijom parodyt savo minusus, parodyt kokie esam išties, jaučiamės taip, tarsi kiti neturi minusų. Bijom priimt naujus žmones į savo gyvenimą, nes žinom ką reiškia likt vienam, ir kaip tai skaudu. Bet, kad ir kaip bijotumėm, kad ir kaip neprisileistumėm, į mūsų gyvenimą vis vien įžengia žmonės, kurie nepastebėtinai greit tampa svarbiais, kurie priima mus tokius, kokie esam, su visais kaprizais, užsispyrimais, ir minusais. Jie, mūsų nesmerkia, jie prisitaiko prie mūsų. Su tokiais žmonėm pasijaučiam tvirtai, su jais nebekyla mintys, o kas bus jei apgaus? Šie žmonės į mūsų gyvenimą įneša pilnatvę. Tik, gaila, kad prie to gero jausmo, mes labai greit priprantam, ir pamirštam, šiems žmonėms atsi